Delivery of Products
Livrarea produselor se va face oriunde în România, prin intermediul firmei de curierat rapid Cargus sau Fan Courier, în maxim 48 ore de la data validării comenzii, cu excepția zilelor de sâmbătă și duminică.
ASTER PREMIUM SRL își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor, prin contactarea clienților. Expedierea produselor aflate pe stoc se face în maxim 48 de ore, iar pentru cele care sunt in stoc furnizor, expedierea se face în 14 zile. Comenzile efectute pe platforma magazinului online se înregistrează non stop, confirmarea și livrarea efectuându-se în următoarele 48 de ore (pentru produsele aflate pe stoc, iar pentru cele care se afla in stoc furnizor – 14 zile), cu exceptia zilelor de sâmbătă și duminică. Comenzile se procesează zilnic, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00-17:00.
No deliveries are made on Saturday and Sunday.
Delivery costs are:
- FREE for orders whose value exceeds 170 RON
– Livrare prin curier rapid 19 RON pentru comenzile sub 170 RON
– Livrare in Easybox 12,99 RON pentru comenzile sub 170 RON
– Pentru comenzile cu modalitatea de plata ramburs la curier se percepe o taxa de 5 RON reprezentând taxa pentru procesarea platii la livrare.
– La produsele din categoria ”Făină” se aplica o taxa de transport de 45 lei indiferent de valoarea comenzii.
Coletele voluminoase ce nu au loc într-un locker easybox vor fi automat livrate prin firma de curierat rapid Sameday, la adresa de livrare menționată în corpul comenzii (sau curierul vă notifică prin SMS pentru introducerea adresei).
Dimensiunile sertarelor easybox sunt:
– mare: 47 x 44,5 x 39 cm;
– mediu: 47 x 44,5 x 20 cm;
– mic: 47 x 44,5 x 10 cm.
Dacă livrarea nu se poate efectua datorită refuzului sub orice forma a clientului, după informarea telefonică prealabilă a clientului, acesta va fi introdus in baza de date a societății ASTER PREMIUM SRL și nu va mai putea efectua comenzi de pe magazinul electronic www.asterpremium.ro
Reception of products
Receipt of the products represents the customer's acceptance that the products have arrived in good condition. The invoice constitutes the sales-purchase contract according to the Romanian legislation in force. The customer expresses his explicit agreement when signing the Shipping Bulletin or the AWB regarding the fact that he has received the product(s) that is (are) in accordance with the order and his needs.
ASTER PREMIUM SRL reserves the right to delay or cancel deliveries of ordered products if they cannot be honored for reasons independent of ASTER PREMIUM SRL which include: fires, explosions, floods, epidemics, earthquakes, strikes, government actions, wars, acts of terrorism, protests, uprisings, civil disturbances or other force majeure impediments, according to the customs of Romanian law.
The maximum amount of damages that can be paid by ASTER PREMIUM SRL to any customer in case of non-delivery or improper delivery is the amount collected by ASTER PREMIUM SRL from this customer.