Politica de returnare

Termeni si conditii

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care consumatorul intra in posesia fizica a produsului.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

Costul transportului este in sarcina consumatorului, iar in caz de retur taxa de transport tur-retur va fi suportat de catre client.

 Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original, fara urme de deteriorare, uzura sau consum.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul primirii acestora de la firma de curierat in prezenta curierului si sa cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, vouchere, trebuie returnate si acestea.

Ne rezervam dreptul de a refuza coletele neanuntate in prealabil in sistem, coletele sosite la noi dupa termenul mentionat mai sus si nu facem deplasarea la sediul curierului pentru ridicarea acestuia.

Conditiile referitoare la  produsul returnat

Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat. Este necesar ca produsul returnat sa aiba toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care acesta a fost insotit la cumparare, inclusiv manuale de utilizare sau certificate de garantie.

Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea) care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel. Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11:

Conditii rambursare

Daca rambursarea este aprobata, suma va fi rambursata in cont, in maxim 30 zile calendaristice de la data preluarii produselor returnate de noi.

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Se va returna numai contravaloarea produselor fara cheltuielile initiale de livrare.

Procedura retur

  1. Descarcati de aici formularul de retur, completati-l si trimiteti-l pe adresa de mail contact@asterpremium.ro cu subiectul “Retur comanda nr.xxx (numarul comenzii)”.
  2. Asteptati sa fiti contactat de catre echipa noastra pentru a afla daca indepliniti conditiile de retur.
  3. Daca ati primit confirmarea ca indepliniti conditiile de retur, va rugam sa trimiteti produsele ambalate corespunzator prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa General Gheorghe Mardarescu nr. 19, Oradea, jud. Bihor. Taxa de transport va fi suportata de catre dvs. Atentie! Nu preluam coletele cu ramburs sau cu taxa de transport la destinatar. In colet trebuie sa se afle:
  • Produsul/produsele in starea lor initiala
  • Factura fiscala
  • Certificatul de garantie
  • Bonusuri
  1. Notati pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur si trimiteti numarul de AWB, firma de curierat cu care ati trimis produsele si numarul returului pe adresa de e-mail contact@asterpremium.ro. Atentie! Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise nu vor fi receptionate!
  2. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate veti fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

Va recomandam sa utilizati serviciile de curierat rapid, care permit urmarirea coletului. Nu suntem raspunzatori pentru coletele care au fost rau ambalate, pierdute sau deteriorate de catre serviciul de curierat rapid in timpul transportului catre noi.